دانلود آهنگ جدید

توپ دانلود

توپ دانلود
دانلود جدید ترین ها و بهترین ها

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

۰

متن آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوبه

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوبه

ترانه : گلناز گلزاری ، آهنگ : احمد سعیدی ، تنظیم : مهرداد عباسی






خوبه با تو آیندم
خوبه آرومیم با هم
خوبه با خیاله راحت
با یه حرف ساده با لبات میخندم
دست من نیست حسو حالم به تو عشقم بی اندازست
این محاله که بتونم یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش تو که انقد دوسم داری
مطمئنم دیگه هیچ وقت منو تنها نمیذاری

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪


داریم مگه بهتر از تو
داریم مگه بهتر از ما
داریم مگه تو یه دنیا
واسه با هم بودن بهتر از ما دوتا
دست من نیست حسو حالم به تو عشقم بی اندازه
این محاله که بتونم یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش تو که اینقد دوسم داری
مطمئنم دیگه هیچ وقت منو تنهام نمیذاری
خوبه با تو آیندم
خوبه آرومیم با هم
خوبه با خیاله راحت
با یه حرف ساده با لبات میخندم
دست من نیست حسو حالم به تو عشقم بی اندازست
این محاله که بتونم یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش تو که انقد دوسم داری
مطمئنم دیگه هیچ وقت منو تنها نمیذاری




۳۲۰

Download

۱۲۸

Download






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی