دانلود آهنگ جدید

توپ دانلود

توپ دانلود
دانلود جدید ترین ها و بهترین ها

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۴۱ ب.ظ

۰

عکس های مهسا کرامتی + بیو گرافی

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۴۱ ب.ظ





خبرگزاری پانا : هفدمین روز فیلمبرداری تله فیلم دایره راز به کارگردانی افشین صادقی در حالی در لوکیشنی درخانه ای در خیابان ملا صدرا تهران برگزار می شد که قبل از آنکه بازیگران به محل تصویر برداری برسند کارگردان این مجموعه در حال برنامه ریزی برای ضبط ادامه این مجموعه بود

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا ، هفدمین روز فیلمبرداری تله فیلم دایره راز به کارگردانی افشین صادقی، وی در گوشه از اتاق خانه ای که درآن مشغول فیلمبردای صحنه های داخلی این مجموعه تلویزیونی نشسته بود و در حال برنامه ریزی برای ضبط صحنه ها بود با اجازه از او با وی هم کلام شدیم و درباره موضوع و دغدغه های اصلی فیلم سازی او با وی صحبت کردیم ، این صحبتها تازمان آماده شدن گروه ادامه داشت .

از رفتن ما به محل فیلمبرداری نیم ساعتی گذشته بود که گریمورها مهسا کرامتی و فریدون محرابی را آماده فیلمبرداری کردند زوج این مجموعه که قرار بود صحنه های داخلی مربوط به این دو را فیلمبرداری کنند( گروه قبل از آنکه فیلمبداری را آغاز کند پلانهای مربوط را تمرین کردند ،اما انگار نه انگار که تمرین است و افشین صادقی با دقت بسیاری آن را تحت نظر داشت)

در ادامه پلان مربوط به آن دو ضبط شد ،فریدون محرابی بازیگر نقش محمود با گفتن کاسکو طوطی این ها را بگذار کنار به پایان نامه ات برس دیگه وقت نداریم ….. و پس از آن نقش روبروی او مهسا کرامتی که نقش اصلی این مجموعه را دارد به زیبایی نقش خود را ایفا کرد . پس از ضبط این صحنه ها گروه منتظر مجید مشیری شدند تا صحنه های مربوط به وی را ضبط کنند .

داستان این تله فیلم روایتگر مردی به نام بهروز شجره است که کلاهبرداری های بسیاری انجام داده ودرحال حاضر در کما به سر می برد. ارمغان دختر بهروزشجره تنها پشتیبان پدر بوده و تحت فشارمالباختگان قرارگرفته و دنبال راه گریز است. دراین داستان اتفاقات عجیبی می افتد که خانواده را دچار بن بست می کند.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون ، مهسا کرامتی ،بهرام امیری ، شهره سلطانی ، محمود عزیزی ، پردیس افکاری ، مجید مشیری ، داوود مقدادی ، علی اصغر طبسی، مینا حسینی ،محمد رضا غیاث آبادی ، فرزانه سهیلی و فریدون محرابی به ایفای نقش می پردازند .

از دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی می توان به افشین صادقی (تهیه کننده و کارگردان )،محمد بکایی (مشاور کارگردان) ، صلاح الدین خداوردی ( دستیار کارگردان) ، امیر پیر حیاتی (برنامه ریز) ، شیدا سجادیان (منشی صحنه )، مصطفی کشفی (تصویر بردار)،میر محسن موسوی (طراح گریم ) اشاره کرد.

علی مسیح آبادی (جانشین تولید) بابک اخوان ( صدابردار ) ساسان کریمی ( دستیار صدا) فرشته گودرزی (دستیار گریم ) میر مهدی موسوی (دستیار گریم ) علی شه بندی (مدیر تدارکات )،وحید جهانشیری ( دستیار تصویر )، غفار رضایی( مشارطراح صحنه) ، الهه رضایی (طراح صحنه) ، امیر مجذوبی( دستیار صحنه) ، مجید مهربان (دستیار تصویر )، سهیل ملکی ( دستیار تصویر بردار) و نویسنده آرش صادق بیگی از دیگر عوامل این فیلم هستند.











نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی