دانلود آهنگ جدید

توپ دانلود

توپ دانلود
دانلود جدید ترین ها و بهترین ها

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ق.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام با من بهم زدی

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام با من بهم زدی

ترانه: حمید فریزند , آهنگسازی: مهدی دارابی , تنظیم, میکس و مستر: مسعود جهانی

reza-shiri-ba-man-be-ham-zadi




۳۲۰

Download

۱۲۸

Download

متن آهنگ رضا شیری به نام با من بهم زدی

میدونی قلبم پره غمه
میشکنه بغضم پیش همه
همه ی حرفاتو زدی
همه ی حرمتا شکست
حتی این اشکای چشام
جلوی راهتو نبست
چیزی نداری که بگی روز و شبام شده یکی
این همه درد دلو من بی تو بگم آخه به کی
چه غمه عجیبیه حال غریبیه
دیگه نمیخوام ازت پیشم بمونی
اصلا نمیخوام تو رو نمیخوامت برو
حالا که دوست دارم و نمیدونی
دروغ بود میگفتی برم نمیتونی

♪♪♪♪♪♪♪♪

مثه عذابه خاطره هات
بگو یه خوابه خالیه جات
چی شده این همه میخوای
بگیری فاصله ازم
این همه عاشق توام
چر باهام زدی به هم
چه غمه عجیبیه حال غریبیه
دیگه نمیخوام ازت پیشم بمونی
اصلا نمیخوام تو رو نمیخوامت برو
حالا که دوست دارم و نمیدونی
دروغ بود میگفتی برم نمیتونی
چه غمه عجیبیه حال غریبیه
دیگه نمیخوام.ازت پیشم بمونی
اصلا نمیخوام تو رو نمیخوامت برو
حالا که دوست دارم و نمیدونی
دروغ بود میگفتی برم نمیتونی






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی