دانلود آهنگ جدید

توپ دانلود

توپ دانلود
دانلود جدید ترین ها و بهترین ها

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ق.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام چشم چشم

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام چشم چشم

ترانه : مهرزاد امیرخانی | آهنگ و تنظیم : پازل بند

Puzzle-Band-Cheshm-Cheshm





۳۲۰

Download

۱۲۸

Download

عشق اومده که با قلبم بازیشو شروع کنه

عشق اومده که دوباره من و زیر و رو کنه

چشماشو و دیدم اینقد بده حال و روزم

هوش و هواس ندارم دیوونم هنوزم

وای حوصله داره دل من دوباره

حالش خرابه راهیم نداره

این گوشه کنارا یه جا توی دنیا

جا موند دوباره دل ساده ی ما

چش چش یه لبخند که قشنگه هرچند

با من غریبست ولی قلبم و کند

چش چش یه دریا دوتا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

♫♫♫

حسش زیاده دل تنگ ساده

دنبال عشقه با پای پیاده

باور ندارم که دوباره دارم

راحت این عشق و تو دلم میارم

چش چش یه لبخند که قشنگه هرچند

با من غریبست ولی قلبم و کند

چش چش یه دریا دوتا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

دوست داره قلب بیچاره درگیره , عشق تورو داره

چش چش یه لبخند که قشنگه هرچند

با من غریبست ولی قلبم و کند

چش چش یه دریا دوتا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی