دانلود آهنگ جدید

توپ دانلود

توپ دانلود
دانلود جدید ترین ها و بهترین ها

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۶ ب.ظ

۰

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام دیشب همین موقع

ترانه, آهنگ و تنظیم: امین حبیبی

Amin-Habibi-Dishab-Hamin-Mogh



دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amin Habibi – Dishab Hamin Moghe

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amin Habibi – Dishab Hamin Moghe

 


 

 

دیشب همین موقع تو پیش من بودی
باور نمیکردم دورشی به این زودی
دیشب همین موقع من پیش تو بودم
امشب تو آتیش و خاکستر و دودم
امشب من بی تو خونم ویرونه
صدام میلرزه چشمام گریونه
خیلی تنهام و دلم داغوونه
من بدون تو میشم دیوونه
آهای دنیا بی رحمی نکن و عشقم رو به من برگردون
من بی عشقم توی این دنیا آواره میشم و سرگردون
آهای دنیا بی رحمی نکن و عشقم رو به من برگردون
من بی عشقم توی این دنیا آواره میشم و سرگردون
کی باورش میشد تو اوج دل بستن
تو رفته باشی و اینجا بمونم من
کی باورش میشد این همه تنهایی
عشقم کم آوردم کجای دنیایی
امشب من بی تو خونم ویرونه
صدام میلرزه چشمام گریونه
خیلی تنهام و دلم داغوونه
من بدون تو میشم دیوونه
آهای دنیا بی رحمی نکن و عشقم رو به من برگردون
من بی عشقم توی این دنیا آواره میشم و سرگردون
آهای دنیا بی رحمی نکن و عشقم رو به من برگردون
من بی عشقم توی این دنیا آواره میشم و سرگردون


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی