دانلود آهنگ جدید

توپ دانلود

توپ دانلود
دانلود جدید ترین ها و بهترین ها

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ق.ظ

۰

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام بارون

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ق.ظ

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام بارون

این اولین آهنگ منتشر شده از مرحوم مرتضی پاشایی در سال ۹۴ می باشد

baroon morteza pashei 300x265 متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام بارون




من به تو حق میدم از من دلخوری
من به تو حق میدم اینجوری بری
امشب و پیشم بمون طاقت بیار
زیر این بارون که سرما میخوری
از تمام آدمای روزگار
من پناه آورده بودم سمت تو
من تورو از دست دادم عشق من
جا نداره واسه من قلب تو
دل تو زدم و دل بریدی از من
اشکامو دیدی دست کشیدی از من
این آخرین حرف منو قانع کن
غیر از علاقه تو چی دیدی از من
نمیشه بری من حرف دارم آروم باش
مسئولی پیش اونکه بودی دنیاش
اونکه نمیخواد زیر بارون باشی
بارون گرفته تو هوای چشماش

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪


حق داری ترکم کنی اما بمون
تو نباید توی این ساعت بری
من زیادی عاشقت بودم همین
شد دلیل اینکه تو راحت بری
دل سپردم تا بمونی پیش من
واسه هرچی غیر من دل دل زدی
مشکلت من بودم انگار عشق من
یک تنه تو قلب این مشکل زدی
دل تو زدم و دل بریدی از من
اشکامو دیدی دست کشیدی از من
این آخرین حرف منو قانع کن
غیر از علاقه تو چی دیدی از من
نمیشه بری من حرف دارم آروم باش
مسئولی پیش اونکه بودی دنیاش
اونکه نمیخواد زیر بارون باشی
بارون گرفته تو هوای چشماش



۳۲۰

Download




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی