دانلود آهنگ جدید

توپ دانلود

توپ دانلود
دانلود جدید ترین ها و بهترین ها

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ق.ظ

۰

متن آهنگ جدید شهرام شب پره بنام سلام

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ق.ظ

متن آهنگ جدید شهرام شب پره بنام سلام

Text New Song By Shahram ShabPareh Called Salam

Shahram Shabpareh Salam1 متن آهنگ جدید شهرام شب پره بنام سلام




واسه دل نیازه به تو دل ببازه
وجودت میبخشه به من یه حسه تازه
عشق تو نمازه دلم بهش نیازه
به عشق تو رسیدن گاهی طول و درازه

با تو جوره حالم خوشمو خوشحالم
وقتی هستی پیشم چه راحته خیالم
اسم تو سلامه قشنگ ترین کلامه
بوسه هات شیرین تر از عین و سین و لامه
عین و سین و لامه
تو دله من نیازه به تو دل ببازه
وجودت میبخشه به من یه حسه تازه
عشق تو نمازه دلم بهش نیازه
به عشق تو رسیدن گاهی طول و درازه
دارم میش دیوونه وقتی عاشقونه
می بینم که چشمات با من چه مهربونه
جز تو یارم کسی نیست فریاد رسی نیست
تو قلب عاشقم غیر تو هیچکسی نیست
واسه دل نیازه به تو دل ببازه
وجودت می بخشه به من یه حسه تازه
عشق تو نمازه دلم بهش نیازه
به عشق تو رسیدن گاهی طول و درازه


♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

با تو جوره حالم خوشمو خوشحالم
وقتی هستی پیشم چه راحته خیالم
اسم تو سلامه قشنگ ترین کلامه
بوسه هات شیرین تر از عین و سین و لامه
عین و سین و لامه

امان از این زمونه که نامهربونه
اومدی شبونه وای چه بی بهونه
دونه دونه دونه گُلای گلخونه
میزنن جوونه تا تو میای به خونه
واسه دل نیازه به تو دل ببازه
وجودت می بخشه به من یه حسه تازه
عشق تو نمازه دلم بهش نیازه
به عشق تو رسیدن گاهی طول و درازه




۳۲۰

Download

۱۲۸

Download




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی