دانلود آهنگ جدید

توپ دانلود

توپ دانلود
دانلود جدید ترین ها و بهترین ها

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

۰

متن آهنگ جدید سالار عقیلی بنام خاتون

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

لار عقیلی

متن آهنگ جدید سالار عقیلی بنام خاتون

Text New Song By Salar Aghili Called Khatoon

این آهنگ تیتراژ سریال خاتون می باشد.

salar aghili khatoon متن آهنگ جدید سالار عقیلی بنام خاتون




کجای گریه بخندم، کجای خنده بگریم
که پشت گریه و لبخند، تو امان تو نباشی
کدام قصه بسازم که بی تو رنگ نبازد
کدام شعر بخوانم که در دهان تو نباشی
کجا جدا شوم از تو که بعد از آن تو نباشی
کسی که داده مرا از خودم امان تو نباشی
کجای زندگیم دست می دهد که به تلخی
گریزم از تو و آغوش که مهربان تو نباشی
گریزم از تو و آغوش که مهربان تو نباشی

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪


هزار چشم تو از عقل کجاست خیره بسویم یارا
کجا نگاه کنم من؛ کجا نگاه کنم من که این و آن تو نباشی که این و آن تو نباشی
کجایِ گریه بخندم، کجایِ خنده بگریم
که پشت گریه و لبخند تو امان تو نباشی
کدام قصه بسازم که بی تو رنگ نبازد
کدام شعر بخوانم که در دهان تو نباشی
کجا جدا شوم از تو که بعد از آن تو نباشی
کسی که داده مرا از خودم امان تو نباشی
کجای زندگیم دست می دهد که به تلخی
گریزم از تو و آغوش که مهربان تو نباشی
گریزم از تو و آغوش که مهربان تو نباشی





۳۲۰

Download

۱۲۸

Download




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی