دانلود آهنگ جدید

توپ دانلود

توپ دانلود
دانلود جدید ترین ها و بهترین ها

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

۰

متن آهنگ جدید پازل بند بنام بارونای نم نم

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

متن آهنگ جدید پازل بند بنام بارونای نم نم

Puzzle Band Baroonaye Nam Nam 470x4701 متن آهنگ جدید پازل بند بنام بارونای نم نم




بارونای نم نم
هر روز هر شب فکرم با فکرت درگیره
گمون کنم دیره قلبم داره میره
هر روز هر شب چشمات تو خاطره هامه
همیشه باهامه نفسم میگیره
حتی دیگه یه ثانیه نمیشه بگذره بدون تو
عشقم همه چی بازه من عاشقت شدم به جون تو
بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره
تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره
یکی یکی حرفات باورم شد غم و غصم خیلی کم شد
آخه توی خوابم من می دیدم که دله تو عاشقم شد

بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره
تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره
یکی یکی حرفات باورم شد غم و غصم خیلی کم شد
آخه توی خوابم من می دیدم که دله تو عاشقم شد

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪


با تو تنها بودن رویامه این روزا
تو تنها من تنها آخه بگو چرا
تیک تیک ساعت خونه هیشکی نمیدونه
یه قلب دیوونه شد عاشق شما
وقتی تو منو دوس داری من تورو دوس دارم دوریم چرا
عشقم با عاشقی میتونه یه دفعه عوض بشه دنیای ما
بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره
تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره
یکی یکی حرفات باورم شد غم و غصم خیلی کم شد
آخه توی خوابم من می دیدم که دله تو عاشقم شد

بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره
تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره
یکی یکی حرفات باورم شد غم و غصم خیلی کم شد
آخه توی خوابم من می دیدم که دله تو عاشقم شد


۳۲۰

Download

۱۲۸

Download





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی